Coschap Tropengeneeskunde in het Morgenster Mission Hospital

Nog een kleine week...

Lieve familie en vrienden,

Over een kleine week vertrek ik naar Zimbabwe. Drie maanden lang zal ik daar als coassistent aan de slag gaan in het Morgenster Mission Hospital. Graag houd ik jullie middels deze blog op de hoogte van mijn belevenissen, avonturen en ervaringen!

Je kunt hier reisverslagen lezen, foto's en video's bekijken en op de kaart zien welke reis ik precies afleg. Bij 'profiel' kun je meer lezen over het ziekenhuis waar in naartoe ga, wat mijn werkzaamheden zullen zijn en wat precies het doel is van mijn reis. In de rechterkolom staat een vijftal links naar andere websites. De EO heeft zo'n drie jaar geleden een documentaire gemaakt over het ziekenhuis waar ik naartoe ga. Die kan ik jullie aanraden!

De laatste dagen in Nederland staan in het teken van afscheid nemen en alle laatste dingen regelen. Aanstaande woensdag vlieg ik om 21.20 uur vanuit Dusseldorf (dat was goedkoper...) naar Dubai, waar ik om 3.50 uur (Nederlandse tijd) hoop aan te komen. Om 7.25 uur (Nederlandse tijd) vertrekt mijn vliegtuig naar Harare. Onderweg maken we een tussenlanding in Lusaka (Zambia). We landen om 17.10 uur (Nederlandse tijd) in Harare. Ik zal dan twee nachten in een guesthouse in Harare verblijven en op zaterdag naar Morgenster reizen. Vanaf maandag 29 september start ik in het ziekenhuis!

Willen jullie bidden voor een goede reis en een behouden aankomst in Zimbabwe?

Een hartelijke groet,

Carolien

Reacties

Reacties

Lianne

:)

Anke

Leuk om te lezen, Leedie! Heb je de link van de uitzending nog voor ons?

Anke

Sorrie... ik zie ze al!

Elza

Heel veel zegen gewenst! En om te beginnen een goede en veilige reis!

Marianne

Hey Clien,

Goede reis en Gods zegen daar! Hopelijk kom je veilig aan en is het daar een hele leerzame tijd voor je!
Leuk dat je een blog hebt, ik ga h'm lezen!

Liefs Marianne

Jacolien

Hoi Carolien!

Wat gaaf dat je reis bijna gaat beginnen :-). Je hebt natuurlijk al zo lang naar uitgekeken naar dit avontuur.
Succes met de laatste voorbereidingen en geniet van je co-schap! Je zult vast veel mooie en bijzondere dingen meemaken!

Groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!